FAQ's
HOE LANG DUURT HET OM MIJN PAKKET TE KRIJGEN?
Als je voor 23:00 uur bestelt, wordt het de volgende dag verzonden. De levertijd ligt tussen de 10-15 dagen, maar houd er rekening mee dat het een paar dagen kan duren voordat je je trackingnummer hebt ontvangen.
WAAR KAN IK MIJN TRACKINGNUMMER VINDEN?
Wanneer je bestelling is verzonden, sturen we je het trackingnummer via de e-mail, zodat je het kunt bijhouden. Normaal gesproken duurt het 2-5 dagen voordat u een trackingnummer ontvangt.
WELKE BETAALMETHODEN WORDEN GEACCEPTEERD?
Wij accepteren betalingen via Creditcard, PayPal, Google/Apple pay, iDeal (Nederland) en Bancontact (België). Als u niet zeker weet of uw betaalmethode wordt geaccepteerd, volg dan de stappen op de betaalpagina om uw betaalmethode te bevestigen.
IS ONLINE KOPEN VEILIG?
Al onze betalingen worden verwerkt door Molly Payments, die wij gebruiken om onze klanten een 100% veilige ervaring te bieden door middel van SSL-beveiliging.
HOE PLAATS IK EEN BESTELLING?
U kunt een bestelling plaatsen door te kiezen voor "voeg toe aan winkelwagen" wanneer u onze homepage of onze product pagina bezoekt. Daarna moet u de stappen volgen die bij de kassa worden getoond.
Als het niet lukt om te bestellen, neem dan gerust contact met ons op via e-mail: Info@zimabluedesigns.nl.of onze "Contact ons" pagina.
HEB IK EEN ACCOUNT NODIG OM EEN BESTELLING TE PLAATSEN?
Nee, u heeft geen account nodig om te bestellen. Maar als u uw adres wilt opslaan voor een volgende bestelling, kunt u wel een account aanmaken.
MET WIE MOET IK CONTACT OPNEMEN ALS IK VRAGEN HEB?
Als je vragen of opmerkingen hebt over je bestelling, neem dan gerust contact met ons op via: info@zimabluedesigns.nl of via onze "Contact ons" pagina.
HOE KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN OF WIJZIGEN?
Om een product te retourneren of te wijzigen neemt u contact op met onze klantenservice via info@zimabluedesigns.nl , waarbij u uw naam, adres, woonplaats en bestelnummer doorgeeft. Geef tevens aan waarom u het product wil retourneren of wat u wil wijzigen. In onze reactie geven wij dan aan waarheen u het product kunt retourneren of wat we wijzigen. Nadat u uw retourzending heeft bevestigd, kunt u het product per post aan ons retourneren met b.v. POSTNL. De retourkosten komen voor rekening van de klant.